SÄLJES - KLÄDER I FINT SKICK

Silvrig paljettkavaj från Zara inköpt förra hösten, nästintill oavänd. Storlek M (one size) 250 kr.
Tvåfärgad tröja från Lindex, storlek M, 50 kr.
Svart klänning med "stendetaljer" inköpt på Forever 21, 300 kr.
Superfin kofta från Dagmar, som ny! Storlek M, 1500 kr.
Spetskofta inköpt på Forever 21, 100 kr.
Stilren kavaj i snygga snitt från Topshop, 300 kr.
Grå kavaj inköpt i Urban Outfitters, passar till allt, Storlek M, 200 kr.
Fin kofta/kavaj/bolero i rosmönster inköpt på Forever 21, Storlek M. Partar till vilken outfit som helst! 100 kr.
Gul är inte fult! Blus från Zara som gör dig till den grå vardagens solstråle. Storlek L men passar alla. 100 kr.
Vacker gräddvit spetsklänning från Monki, Storlek M, 100 kr.
Puderrosa kofta från H&M, superfin till klänning. 60 kr.
Unik tröja inköpt i London, i denna drar du garanterat blickarna till dig. Storlek M. 400 kr.
 
Nu har jag tagit mig i kragen och rensat rejält i garderoben då många plagg blivit för stora eller inte passar mig lika bra längre. Många av kläderna är dock bara snygga lite oversize. Allt jag lägger upp är i fläckfritt skick och mer eller mindre som nya. Kika gärna in imorgon då det kommer upp lite fler plagg och skor (!).
Viktigt att veta är att det tillkommer frakt på mellan 39, möjligtvis 59 kr, beroende på storlek och vikt. Jag bor i Göteborg och avhämtning går super, vi kan även diskutera ev. hämtning i Stockholm då jag ofta vistas även där. Maila mig på [email protected] om ni är intresserade av något plagg eller önskar fler bilder. Må gott! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0