Är du förkyld?

... prova denna bodyscrub och du blir frisk på ett ögonblick! Ger en stark eucalyptusinandning i duschen som får den täppta näsan och bihålorna att fungera igen. Prima!

Victoria and Albert museum

I fredags besökte vi Victoria and Albert museum som är världens största konstmuseum.
Vi fick massor av inspiration, som vanligt när jag besöker sådana här platser...
Efteråt tog vi en härlig promenad i Chelsea...
Det finns ingen mysigare stad än denna är jag övertygad om.

London called and I answered

Goddagens! Just nu befinner jag mig mitt i London där jag kommer att vara bosatt fram till jul. Denna bloggen har aldrig varit någon troföljare och vi får se hur det blir med den saken nu också men jag tänkte försöka återuppta den för att dela med mig av mig vistelse här men mest för att dokumentera för mig själv var jag gör om dagarna.
På återseende!

RSS 2.0