Quatre


Nu när vintern äntligen börjar bli vår så kan man behöva en liten vitaminkick för håret. Den här inpackningen som enkelt blandas ihop är en perfekt start på försommaren.

"Vitaminkick"
1 avocado
1 banan
1 ägg
1 msk flytande honung

Mosa ihop alla ingredrienser till en mysig röra men gör den inte för lös för då kommer den bara att droppa. Massera in röran i hela håret och låt sitta i minst 30 min. Tvätta  håret och spring ut i vårsolen.


Trois

 

Söndag= plugg? Nja, snarare: söndag= försök eller inbillning till plugg. Inte är det så att man faktiskt får någonting gjort. Jag sov ut riktigt länge idag, tror klockan var runt 11-12 när jag bestämde mig ,efter att ha plågats av ljud i säkert en timme, att stiga upp och välkomna den nya dagen. En dusch på det och sen var det dags att sätta sig och plugga matte i någon timme kanske men det har inte riktigt blivit så ännu. Jag har istället suttit tillsammans med Tilda och kollat på de sista avsnitten av Sex and the city. Och jag säger bara oboy! Det var ett tag sedan men oj vad jag fortfarande förvandlas till ett känslovrak under slutet av sista avsnittet. Det är vid låten ovan som allt börjar, som ögonen vattnas.. vet inte riktigt om det är av lycka eller sorg hehe. Den är så stark, och jag som verkligen inte gillar den typen av musik egentligen. Jag är mer rock och pop. Men åh, detta är en galet bra låt. Lyssna och känn själva. Jag älskar den. Konstigt egentligen.

Les sous ensembles dans les grands ensembles s'assemblent...
... La belle et le bad boy..

Deux

Igår vigde jag dagen till shopping på stan med min kära vän Linn. Till en början kändes det väl inte helt peppande då jag klantade till mig och glömde sl-kortet hemma. Lycka! Men iväg kom jag och trots ömmande fötter efteråt så var det värt. Nedan bjuder jag på resultatet av shoppingen.



Volilà ett stycke ny väska.

UN

Första inlägget blir kort - riktigt kort. Detta blir stället där fingrarna får flöda fram valfria ord. Detta är min nya blogg och oja, det var ett tag sedan sist. Nu kör vi!

RSS 2.0