Med glasögonormen i min hand

Denna vackra skapelse har idag fått flytta in i ett av mina rum. Hans gamle vän har nu gått i graven. Men visst är han tjusig? Han heter Lennart. Anledningen till det är att jag alltid döper nya skapelser efter namnet i kalendern... vår bil heter Abraham, min mobil heter Roy och min kamera är Örjan. Varför kan man fråga sig, jo en bra fråga; det är enkelt att komma ihåg när de kom in i mitt liv.

"Kobrorna har till stor del olika nervgifter som förlamar livsviktiga organ såsom lungor och hjärta"

But the kid is not my son

Gomörra gomorrn! Solen skiner idag vilket välkomnas glatt. Igår vände jag upp och ner på ett av mina rum här nere och har stora planer för hur det skall utformas. Bara tid och pengar som behövs.. hehe. Älskar verkligen inredning, skall viga ett helt inlägg till det framöver. Just nu sitter jag och lyssnar på Michael Jackson och kommer in i en sådan skönt och lugnt gung. Idag är det två lektioner på schemat men först lunch på TacoBar med bästa Linn! Vi får se hur detta slutar hehehe.. mums.


"Ljud behöver bara den som lyssnar"

Oh happy day

Nu fan kör vi igen! Här sitter jag med ett par sprillans nya urbanears röda som en kyssvänlig mun och lyssnar på min "tagga-till-spotifylista-som-får-en-att-le-och-vilja-hoppa-högt". Detta har minsann inte varit en lättsam dag. Plugg från tidig morgon och två prov men nu är det fixat iallafall vilket känns splendid! Efter skolan kilade jag och fikade en snabbis vid Medis med en kär vän som jag träffade i somras, supermys. Ikväll väntas lite plugg och en ny soffa till ett av mina kära små rum här nere, score! Hoppas den är lite fabulous som jag tror.
"Ta det som en indianvals"

RSS 2.0