...

Fyfaaan vad jag har mycket att göra idag...  kan inte fatta varför jag valde ekonomiprogrammet för snart 3 år sedan.... hjälpppp! Jag sitter med ett case där jag ska beskriva konsekvenserna av några ekonomiska faktorer för Apoteket AB. Det är ingen dans på rosor vill jag lova, speciellt inte när man har väldigt knappt om material att utgå ifrån. Mitt mål ligger på 20.00 deadline 4 timmar senare.. jag måste klara det! Måste, måste, måste. SÅ, better work. Tramsinlägg men skitsamma.

Ett skepp kommer lastat med fisk

Idag var det upp vid åtta för att hinna ta sig en sköljning innan det bar av till T-centralen för att möta upp Sophie och Johanna (även kallade Blomman och vår friidrottarkompis som vi kallade dem till en början). Vi möttes på Jersey för två år sedan och har inte setts sedan dess så det var härligt att ses igen! Det blev en smarrig lunch på Muggen och en lång promenad runt "halva" Stockholm.
Jag och Linn fann oss ett par supertjusiga guldfiskringar och en lika passande skylt!
J, S och L.
Detta blev resultatet av denna dagen: tre nya, fina ringar! Score. Det kändes konstigt att komma hem från en heldag på stan utan en påse större än ett kuvert. Imorgon vill jag shoppa inredning! (hehe vi får se hur det blir med den saken). Ikväll är det jag och huset! Woo!

RSS 2.0